מה תקבלו? 

פגישת אבחון ובניית תכנית שינה מותאמת אישית לכם ולילדים שלכם.

ליווי יומיומי שלי אתכם עד הירדמות עצמאית ושינה רציפה של הילדים שלכם.

איך זה יעבוד בדיוק?

אני רק שאלה


לפני פגישתינו תמלאו שאלון שיעזור לי להכיר: - את הרגלי השינה שלכם היום - הרגלים נוספים ביומיום שלכם שמשפיעים על השינה - את המטרה שלכם




למה הוא לא ישן?


כשהם לא נרדמים ובוכים, אנחנו מחפשים דרכים לעזור להם לישון. כך במו ידנו, ומתוך כוונה טובה, אנחנו מקנים להם 'בטעות' הרגלי שינה לא טובים. מהבלבול שלהם והתסכול שלנו זה רק הולך ומתדרדר... בפגישתינו תבינו מה בדיוק מקשה על הילד שלכם להרדם לבד או לישון לילות שלמים.




אז מה עושים?


- נפגשים - מדברים על עקרונות חשובים להקניית הרגלי שינה שינה טובים - מזהים את ה"טעויות" שאנחנו עושים - מגבשים תכנית שינה מותאמת אישית לכם ולילד שלכם - עוקבים אחר השלבים של התכנית בליווי יומיומי צמוד ממני




מתעדים ומתקדמים


לאורך התהליך תמלאו בכל בוקר יומן מעקב שינה שיעזור לי ולכם לעקוב אחרי ההתקדמות, ובהתאם לקצב שלכם ושל הילד שלכם נתקדם בין השלבים עד שנשיג את המטרה.




המפתח להצלחה


כל שינוי הרגל הוא מאתגר ואפילו קשה. אבל שינוי הרגל שינה בעיני הוא לא מותרות - הוא הכרחי! גם לילד וגם לנו. זה אומר שגם אם קשה, (ויהיו רגעים קשים), לא נשברים ולא מוותרים. זוכרים את המטרה שלשמה יצאנו לדרך, נותנים מענה תמידי לבכי, אבל ממשיכים בתהליך עד שמצליחים. בנחישות ועקביות נעשה ונצליח!




הללויה!


זהו שמו של השלב האחרון בתהליך הייעוץ. הרגע שבו אתם משכיבים את הילד במיטה, אומרים לילה טוב, יוצאים מהחדר, ו...זהו! הוא נרדם וישן עד הבוקר! נשמע חלום? זה לגמרי אפשרי ובהישג ידכם. התהליך שלנו יסתיים כשתתחילו לישון כמו שצריך: כל לילה - כל הלילה! מוכנים לישון טוב?





יעוץ שינה

פנינו למיכל עם תינוקת בת 10 חודשים, שפשוט לא אוהבת לישון! 

עם הכוונה מקצועית ומדוייקת של מיכל הצלחנו לזהות מיד את "הטעויות שלנו", ולתת מענה לבכי שלה לא על ידי זה שאנחנו לוקחים ממנה את היכולת להרדים את עצמה, אלא לצורך הרגעה.

היא קיבלה ביטחון להיות במיטה שלה לבד ולהירדם לבד.

 

תוך 3 שבועות בלבד היא נגמלה מ-2 האכלות בלילה, הרדמות על הידיים, בעגלה, באוטו ואיפה לא?!

 

קצרה היריעה מלהודות לך מיכל על מי שהיית עבורינו.

השינה החזירה לנו לחיים את השפיות, הזוגיות וההנאה מההורות לליהי. תודה ענקית!

וכמובן שאמשיך להמליץ עלייך לכל מי שלא ישן טוב בלילה...

הדרך להתחיל היא להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות

(וולט דיסני)

רצון - רצון להקנות הרגלי שינה בריאים וטובים שישרתו את ילדכם היום, ולעוד שנים רבות קדימה. 

מחוייבות, התמדה, ונחישות - לשנות הרגלי שינה זה לא דבר קל, לא לנו ולא לילדים שלנו. אבל כשילד פוגש הורה נחוש ומחוייב לתהליך, הוא מרגיש שהוא יכול לסמוך עליו ולסמוך על עצמו לסגל הרגלים חדשים. 

מענה מיידי לבכי – "לתת לילד לבכות" הוא לא חלק משיטת 'בשביל השינה' איתה אני עובדת. נהפוך הוא, כדי שילד ירגיש בטוח ונוח במיטה שלו הוא זקוק לעזרת ההורים בהרגעת הבכי והקניית ביטחון. למידת הרגלי השינה החדשים יעשו מתוך כבוד, הקשבה ומענה לצרכי הילד.

זה דבר בריא לשים סימן שאלה בדברים שאתה מזמן כבר בטוח בהם

(ברטרנד ראסל)

איפה ומתי?

- אצלי בגבעתיים / אצלכם בסלון (אם אתם גרים במרכז) / בשיחת ווידאו - לבחירתכם

 - בוקר או ערב, במהלך השבוע או בשישי, בתיאום מראש

באים לקפה?

אני אלווה אתכם בכל צעד שתעשו, מחויבת לתהליך כמוכם.

 
חווים קשיים נוספים בהורות מלבד השינה?

לחבילה משולבת של הדרכת הורים וייעוץ שינה

מיכל בלינדר - מדריכת הורים ויועצת שינה

טל' : 054-2202031

מייל : bloghorit@gmail.com

כתובת : גבעתיים ישראל

  • Facebook - White Circle

עיצוב אתר-אדם בן גיגי

www.simplemor.com